The Sims 4: Nedladdningstips

Förlååååt för att jag glömt sänka spelljudet!! Men jag tror att ni står ut, annars är alla nedladdningar länkade här nedanför!

Stealthic korta hår

S-club örhängen (vingarna)

LeahLillith korsörhängen

Iris neutrala läppstift

S-club korta finklänning

Rusty's brunsvarta klänning (favorit!)

Rusty's blommiga klänning

LuxySims croptops retextures

Missfortune's baddräktsset

Madlen's skor

Rutsy's herrskjorta

TS4, TS4: CAS, TS4: Nedladdningstips, Youtube | CAS, Nedladdningstips, Sims4, TS4, Youtube | |
#1 - - simsdeluxe.se:

Så himla synd med ljudet! Det blev lite jobbigt att lyssna på, men jag vet själv att det är sjukt svårt att hålla reda på allting när man ska filma. Tur man lär sig med tiden. Fortsätt gärna med dessa videos för de är himla kul och inspirerande. :))

Svar: Ja, det var typ fjärde gången jag spelade in och sen märkte jag inte förens jag var klar så jag orkade inte spela in en gång till! Vad kul att höra!! Ska leta lite mer så jag kan göra en till nästa vecka också :)
violassims

#2 - - starssim:

vad roligt att du börjar med nedladdningstips i videoformat!:)
jag undrar om du kanske kunde tipsa om någon piercing. Jag vill gärna ha en septum piercing i mitt spel (stavning) och gärna en sådan piercing som sitter under munnen (som två prickar på var sida under munnen) jag hoppas att du förstår min förklaring:) har letat efter dom här två piercingar. Jag hittade ett par men det blev ett sträck mitt i mitt spel så jag avinstalerade dom. Och tipsa gärna om några midjekjolar:) du behöver absolut inte men är bara lite desperat efter det här;)

Svar: Kul att höra att ni tycker om videon! :) och självklart ska jag försöka hitta det! Tror jag har några i mitt spel redan, men det är lätt att fixa fram länkarna :) och midjekjolar tar jag om de kommer upp för nedladdning nu i vår :)
violassims

Upp