The Sims 4: Cucumber Tzatziki {Del 3}

Det första Grukan gör när hon kommer in på polisstationen är att hälsa på kvinnan som sitter i receptionen. Det är bäst att vara snäll mot alla såhär första dagen, tänker hon.
Sedan går hon in till chefen för att tacka henne för chansen att få visa vad Gurkan går för!
-Jag ska minsann inte göra dig besviken, sa hon med en självsäker ton.
- Bevisa det! Sätt dig vid datorn och hitta någon som vill ha med dig som partner idag. Gurkan tog första bästa dator och hittade några som behövde hjälp bara något kvarter bort.
- Nu ska jag visa alla att jag kan! sa Gurkan med ett leende på läpparna när hon hittade rätt hus.
Hon hittade snabbt något som såg ut som brännmärken på marken, och kände sig genast väldigt självsäker!
- Såg du någon som såg misstänksam ut här innan vi kom?
- Eh, nja inte vad jag tänkte på. 
- Nehe okej, är det något som är stulet? 
- Uhm, nja det skulle jag inte påstå. 
- Okej, tack för ditt samarbete!
Efter att Gurkan har samlat alla ledtrådar som finns och tagit kort på den brända träningsmaskinen så åker hon tillbaka till polisstationen. Fortsättning följer...
TS4, TS4: Tzatziki | Sims4, TS4, TS4: Tzatziki, Tzatziki | |
#1 - - Stephanie, Othersims:

Mycket spännande! Älskar Gurkan! :D

Svar: Vad kul! För jag älskar att spela henne och skriva hennes inlägg :D
violassims

Upp