The Sims 4: Dags att jobba

Något som jag knappt har nämnt här i bloggen är nästa expansionspaket som kommer. Det har ju inte riktigt varit min grej att skriva om det, men nu vill jag veta era tankar kring det!
Jag kommer inte ge mina åsikter utan detta är ERA tankar jag vill få fram, diskutera gärna med varandra men håll en god ton.
 
TS4, TS4: Dags att jobba | Dags att jobba, Sims4, TS4, TS4: Dags att jobba | |
#1 - - Life with the Goths - En simsblogg:

Jag måste medge att det ser fantastiskt ut men jag känner att jag inte heller alltid kan lita på deras trailers då jag blivit besviken förr. Men å andra sidan tror jag inte heller detta är något expansionspaket jag kommer att skaffa då jag inte är den typen som gillar att spela just detta sättet. Fast i och för sig så kan man ju öppna eget som i TS2 Arbetsliv vilket jag älskade, hmm... Är nog lite kluven för tillfället haha.

Hade egentligen hoppas på något familjerelaterat som det första expansionspaketet :)

Upp