30 Dagar av Simskapande

På tumblr såg jag att någon rebloggade ett inlägg om 30 dagar av simskapande. Och eftersom det är min favoritsyssla i Sims 4 så bestämde jag mig för att testa!
Listan över simmarna listas här nedanför och jag har tagit den härifrån men översatt den till svenska så alla kan förstå.
 

Dag 1: Simself

Dag 2: Favoritkändis

Dag 3: Favoritkaraktär

Dag 4: Berry Sweet (se exempel här)

Dag 5: Försök härma en annan simmares stil

Dag 6: Någon du känner

Dag 7: Gör om en gammal sim

Dag 8: Ett småbarn (eftersom jag kör i 4an så gör jag ett barn)

Dag 9: En åldring

Dag 10: Ett klassiskt monster

Dag 11: Cartoonish

Dag 12: Djursim

Dag 13: Elak sim

Dag 14: Privatdetektiv

Dag 15: Galen katt-tant

Dag 16: En sim baserat på ett objekt

Dag 17: Cheerleader

Dag 18: Ungkarl

Dag 19: Baserat på ett djur

Dag 20: Superhjälte och Alter-Ego

Dag 21: Semesterbaserad sim

Dag 22: En sim som vill vara god och trogen

Dag 23: Idrottare

Dag 24: Nörd

Dag 25: Punkare

Dag 26: Hippie

Dag 27: Baserad på ett mönster (t.ex. ränder, prickar etc.)

Dag 28: En lärare

Dag 29: Baby doll

Dag 30: En typisk sim för din stil

TS4, TS4: 30 Dagar, TS4: CAS | CAS, Sims4, TS4, TS4: 30 Dagar | |
Upp