The Sims 4: Runaway Teen Challenge {Del 3}

Äntligen dog Johanna! Det låter hemskt men nu skulle egentligen utmaningen börjat.
Ashton verkar inte det minsta bekymrad.
Och Döden vet inga gränser.
Trädgården at the moment.
Ashton har fått sån bra nivå i fiske så han kan numera undersöka vattnet. Bästa animationen för att undersöka om du frågar mig.
Och jag har nog aldrig sett någon bli så glad för sjögräs förut!
Äntligen har Ashton införskaffat sig en bänk så han kan numera göra sallad! Bredvid trädgården!
Jag tror att Ashton är riktigt lycklig just nu, fiske, inga måsten och ett hus bestående av en toalett.
Han hittade dessutom en väldigt fin kompis, som dessutom kramade Ashton utan att jag bestämde det!
Lite kvällsgöra innan sängen.
Whoa!! En stor koplanta.
Lite lekdags innan Ashton gick till sängs.
 
TS4, TS4: Runaway Teen | Runaway teen, Sims4, TS4 | |
#1 - - SimsCandoris:

*fniss*
Det här hände när jag skulle komma och kika på din blogg:
Var inne på din YouTube, hittade länk till din blogg, klickade och kom till ett inlägg som meddelade om en ny adress (hit) och där du bad besökarna att förklara varför man fortfarande går till den gamla adressen. Så attee... för att du länkar dit i dina YouTube-klipp? ;)

Svar: Haha åh nej jag har glömt ändra bloggadressen i infoboxen :3 frågan var till de som fortsätter kika in på min gamla som jag inte använder längre :)
violassims

Upp