Frågor ♡

Fick in en drös med frågor igår bland annat om min videoinspelning och det är inte första gången, så jag tänkte att jag gör ett inlägg så är det lättare att hitta till nästa gång.
 
 
 Jag redigerar för tillfället i Windows movie maker, fancy jag vet. Men jag har inte bestämt mig hur länge jag ska hålla på med videos och om jag kan fortsätta när jag är färdig med universitetet i januari och måste jobba.
 
 
 
 
 
Svarar på denna först ;) Ja, jag har betalat en summa för Fraps då jag tidigare också endast kunde spela in några få sekunder innan. Men det är helt klart värt det, så enkelt program! Så det är lösningen på ditt problem :)
 
 
 
 
 
Självklart får ni fråga frågor som inte hör till inlägget! Min frågeruta försvann när jag flyttade bloggen, så självklart får ni ställa dem när ni kommer på dem. Angående frågan så måste jag säga att jag tycker det är väldigt svårt att hålla ordning i mappen för Sims 4, eftersom antalet undermappar (mappar i mappar) är begränsat till två. Så nu har jag endast mappar för varje kategori, i Sims 3-mappen hade jag mods-hår-man osv. för att hålla relativt koll på mina nedladdningar.
Frågor och Svar, TS4 | Frågor och svar, Sims4, TS4 | |
#1 - - Simsstar:

Hur snabbspolar du dina videos i movie maker har testat, men hittar inte det😁 Hur mycket skulle det kosta att köpa premiumet (stavning) till fraps? Trodde nämligen att fraps var gratis och kunna spela in längre:( Tack för att du svarar på min frågor❤️

Svar: På http://fraps.com/ står allt du behöver veta. Kikade och det kostar 37 USD. Tror inte det finns så många bra inspelningsprogram som är gratis tyvärr.Högerklickar på klippet, går in på effekter och väljer snabbspolning :)
violassims

#2 - - Anonym:

Det går att göra så du har flera undermappar i modsmappen http://modthesims.info/t/531644 de förklarar hur man gör där.

Svar: Tack för tipset! Men detta sätt funkar bra för mig och jag undviker att greja med resoursefilen
violassims

Upp