The Sims 4: CAS {Aqua}

 
♦ Musik: http://www.bensund.com
TS4, TS4: CAS, Youtube | CAS, Sims4, TS4, Youtube | |
#1 - - Simsligt:

Vad fin hon blev! :)

Svar: Tack så mycket :)
violassims

#2 - - Simsstar:

Vad använder du för redigeringsprogram till dina videos? Har precis börjat med youtube men vet inte vad jag ska redigera mina videos med.

Svar: Jag använder mig endast av Windows moviemaker, så jag har inga fancy grejer direkt :)
Måste kika in din kanal!
violassims

#3 - - Emma:

Kommer du någonsin blogga om sims 3 igen eller? Tycker inte det är så kul att läsa om sims 4 :(

Svar: Just nu får Sims 3 vänta eftersom min dator inte är kapabel till att låta spelet funka i mer än 5-10 min. Saknar dock att spela trean, men tycker själv att det är roligt att spela fyran också. Vad synd att du inte gillar att läsa om fyran då det är det min blogg handlar om nu :/
violassims

#4 - - Emma:

okej :(

Upp